Nov Pravilnik o načinu rešavanja prigovora potrošača

PDF Štampa El. pošta

Na osnovu ovlašćenja iz člana 18. Zakona o javnim preduzećima („Službeni glasnik RS“, broj 119/2012), člana 28. Odluke o usklađivanju odluke o osnivanju JP „Vodokanal“ Bečej („Službeni list opštine Bečej“, broj 2/2013) i člana 37. Statuta JP „Vodokanal“ Bečej (Broj 418/2013 od 05.04.2013. godine) a u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS“, broj 73/2010), Nadzorni odbor JP „Vodokanal“ Bečej, na 16. Sednici Nadzornog odbora, dana 06.05.2014. godine,  donosi:

Pravilnik o načinu rešavanja prigovora potrošača JP Vodokanal Bečej

  

 

 

 

 

 

 

Na osnovu ovlašćenja iz člana 18. Zakona o javnim preduzećima („Službeni glasnik RS“, broj 119/2012), člana 28. Odluke o usklađivanju odluke o osnivanju JP „Vodokanal“ Bečej („Službeni list opštine Bečej“, broj 2/2013) i člana 37. Statuta JP „Vodokanal“ Bečej (Broj 418/2013 od 05.04.2013. godine) a u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS“, broj 73/2010), Nadzorni odbor JP „Vodokanal“ Bečej, na 16. Sednici Nadzornog odbora, dana 06.05.2014. godine,  donosi
Poslednje ažurirano utorak, 13 maj 2014 09:21
 

Anketa

Da li ste zadovoljni uslugama Online Servisa?
 

Anketa

Kako ocenjujete usluge JP Vodokanal-a?